BAŞKANIMIZ CENAZE TÖRENİNE KATILDI, GEÇMİŞ OLSUN ZİYARETİNDE BULUNDU
Başkanımız, İlimiz Yenimahalle sakinlerinden Nejdet Koyun’u ebediyete uğurladı.
Merhuma Allah’tan rahmet; kederli aileleri, yakınlarına ve sevenlerine sabır ve başsağlığı diliyorum, dedi.
Başkanımız, Gümüşhane Devlet Hastanesinde geçirdiği rahatsızlık sebebiyle tedavi görmekte olan İl Genel Meclisi Üyemiz İsmail Şeker'i ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerimizi iletti. Allah'tan acil şifalar diliyor, en kısa zamanda sağlığına kavuşmasını temenni ediyorum. Hastanemizde tedavi gören tüm vatandaşlarımıza da Rabbimden acil şifalar diliyorum, dedi.
