BAŞKANIMIZ, YUSUF ÇİFTÇİOĞLU İLKOKULUNDA DÜZENLENEN KARNE DAĞITIM TÖRENİNE KATILDI
Başkanımız, Valimiz Sayın Cevdet Atay’ın teşrifleriyle;
İl Emniyet Müdürümüz İsmail Karasakal, İl Milli Eğitim Müdür Vekilimiz Mesut Olgun, Belediye Başkan Yardımcımız Orhan Mazman ve Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürümüz Sezgin Köprülü ile birlikte Yusuf Çiftçioğlu İlkokulunda düzenlenen karne dağıtım törenine katılarak öğrencilerimizin karne sevincine ortak oldu.
Bir eğitim-öğretim yılını başarıyla tamamlayan tüm öğrencilerimizi gönülden tebrik ediyor; emek ve özverileriyle geleceğimizi inşa eden Okul Müdürümüz Veli Ağaç nezdinde tüm öğretmenlerimize, kıymetli velilerimize ve eğitim camiamıza teşekkür etti.
Tüm öğrencilerimize sağlık, mutluluk ve güzel anılarla dolu, verimli bir yaz tatili diliyorum, dedi.
