BAŞKANIMIZ, FATİH PARKINDA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU

BAŞKANIMIZ, FATİH PARKINDA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU
Başkanımız, Muharrem Ayının manevi ikliminde birlik, beraberlik, paylaşma ve dayanışma duygularını güçlendirmek amacıyla Fatih Parkında aşure ikramı programı gerçekleştirdik. Vatandaşlarımızın yoğun katılım sağladığı etkinliğimizde, aşurelerimiz vatandaşlarımızla buluşturularak kardeşlik ve paylaşma kültürümüzün en güzel örneklerinden biri yaşatıldı. Toplumsal değerlerimizi yaşatmaya ve hemşehrilerimizi aynı sofranın bereketinde buluşturmaya devam edeceğiz, dedi.