BAŞKANIMIZ, JANDARMA GENEL KOMUTANLIĞIMIZIN 187. KURULUŞ YIL DÖNÜMÜ PROGRAMINA KATILDI
Başkanımız, Jandarma Genel Komutanlığımızın 187. kuruluş yıl dönümü münasebetiyle, İl Jandarma Komutanlığımız yerleşkesinde düzenlenen programa; Vali Yardımcımız Sayın Bahar Kaya, İl Emniyet Müdürümüz İsmail Karasakal ve il protokol üyelerimiz ile birlikte katılım sağladı.
Milletimizin huzur ve güvenliği için gece gündüz demeden fedakarca görev yapan, devletimizin gücünü ve şefkatini en ücra noktalara kadar taşıyan Jandarma Teşkilatımızın 187. kuruluş yıl dönümünü kutluyor, görevlerinde üstün başarılar diliyorum, dedi.
Başkanımız, Nazik misafirperverlikleri için başta İl Jandarma Komutanımız Sayın Bilal Sarıdoğan olmak üzere, tüm jandarma personelimize teşekkür ediyorum, dedi.
