BAŞKANIMIZ, 15 TEMMUZ ZAFER MEYDANINDA YAPIMI DEVAM EDEN KATLI OTOPARK PROJEMİZİ İNCELEDİ
Başkanımız, 15 Temmuz Zafer Meydanında yapımı devam eden katlı otopark projesi kapsamında sürdürülen hafriyat ve boşaltma çalışmalarını, GŞÜ Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi, Jeoloji Mühendisliği Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Selçuk Alemdağ ile Zabıta Müdürümüz Murat Bal eşliğinde yerinde inceleyerek yetkili personelden çalışmaların son durumu hakkında bilgi aldık, değerlendirmelerde bulundu.
İncelemelerimizin ardından sokakta kıymetli hemşehrilerimizle bir araya gelerek sohbet etme fırsatı da bulduk. Hemşehrilerimizin görüş ve taleplerini dinledi. Tüm vatandaşlarımıza sağlık, huzur ve esenlik dolu günler diliyorum, dedi.
