BAŞKANIMIZ, SAYIN BAKANIMIZA GÜMÜŞHANE’MİZE GÖSTERDİĞİ İLGİ VE DESTEKTEN DOLAYI TEŞEKKÜR ETTİ
Başkanımız, Bir dizi program ve ziyaret kapsamında şehrimize teşrif eden Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdulkadir Uraloğlu’nu; Valimiz Sayın Cevdet Atay, Milletvekilimiz Sayın Celalettin Köse, Belediye Başkanlarımız ve ilimizin kıymetli protokol üyeleriyle birlikte karşıladı.
Başkanımız, Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdulkadir Uraloğlu’nun Tekke Beldemize gerçekleştirdiği ziyarette kendilerine eşlik ettik. Sayın Bakanımıza Gümüşhane’mize gösterdiği ilgi ve destekten dolayı teşekkür ediyor, ziyaretin bölgemiz adına hayırlı olmasını diliyorum, dedi.
Başkanımız, Program kapsamında Gümüşhane–Bayburt Havalimanı İnşaatı İnceleme Programına katılarak çalışmaları yerinde inceledik ve çalışmaların son durumu hakkında bilgi aldık. Sayın Bakanımız, projenin planlanan takvim doğrultusunda ilerlediğini ve yılsonuna kadar hizmete açılmasının hedeflendiğini ifade etmiştir. Bölgemizin ulaşım altyapısını güçlendirecek bu önemli yatırımın en kısa sürede tamamlanmasını temenni ediyor, emeği geçen herkese teşekkür ediyorum, dedi.
