BAŞKANIMIZ, YOĞUN YAĞIŞ SONRASI VALİMİZ SAYIN CEVDET ATAY İLE BİRLİKTE İNCELEMELERDE BULUNDU

BAŞKANIMIZ, YOĞUN YAĞIŞ SONRASI VALİMİZ SAYIN CEVDET ATAY İLE BİRLİKTE İNCELEMELERDE BULUNDU
Başkanımız, Yoğun yağış sonrası meydana gelen selden dolayı hasar gören bölgelerde, Valimiz Sayın Cevdet Atay ile birlikte incelemelerde bulundu. 
Başkanımız, Vatandaşlarımızla bir araya gelerek geçmiş olsun dileklerimizi ileterek, talep ve beklentilerini dinleyip hasbihal ettik. Devletimizin tüm imkanlarıyla sahada olduğunu bir kez daha ifade ediyor, selden etkilenen hemşehrilerimize geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz, dedi.