YAĞMUR VE DOLU SONRASI OLUŞAN OLUMSUZLUKLARA EKİPLERİMİZ ANINDA MÜDAHALE ETTİ.

YAĞMUR VE DOLU SONRASI OLUŞAN OLUMSUZLUKLARA EKİPLERİMİZ ANINDA MÜDAHALE ETTİ.
Başkanımız, İlimizde etkili olan yoğun yağmur ve dolu yağışı sonrası meydana gelen sel nedeniyle oluşan olumsuzluklara, Gümüşhane Belediyesi olarak tüm ekiplerimizle anında müdahale etti.
Gece geç saatlere kadar sahada yürüttüğümüz çalışmalarla oluşan olumsuzluklar giderilirken, vatandaşlarımızın mağduriyet yaşamaması adına gerekli tedbirler alındı. Sahada fedakarca görev yapan tüm personelimize teşekkür ediyor, hemşehrilerimize geçmiş olsun dileklerimizi iletiyorum. Rabbim ülkemizi ve milletimizi her türlü afet ve felaketten muhafaza eylesin, dedi.