Başkanımız, büyük bir üzüntüyle öğrendiğimiz, şehrimizin kıymetli isimlerinden Okay Sungur ağabeyimizin vefatı hepimizi derinden üzmüştür. Güler yüzü, samimiyeti ve güzel yüreğiyle herkesin gönlünde yer edinen değerli büyüğümüze Allah’tan rahmet; ailesine, yakınlarına ve sevenlerine sabır ve başsağlığı diliyorum, dedi.