OKAY SUNGUR AĞABEYİMİZİ KAYBETMENİN ÜZÜNTÜSÜNÜ YAŞIYORUZ

OKAY SUNGUR AĞABEYİMİZİ KAYBETMENİN ÜZÜNTÜSÜNÜ YAŞIYORUZ
Başkanımız, büyük bir üzüntüyle öğrendiğimiz, şehrimizin kıymetli isimlerinden Okay Sungur ağabeyimizin vefatı hepimizi derinden üzmüştür. Güler yüzü, samimiyeti ve güzel yüreğiyle herkesin gönlünde yer edinen değerli büyüğümüze Allah’tan rahmet; ailesine, yakınlarına ve sevenlerine sabır ve başsağlığı diliyorum, dedi.