BAŞKANIMIZ, KURBAN BAYRAMI NAMAZINI KEMALİYE CAMİİNDE EDA ETTİ VATANDAŞLARIMIZLA BAYRAMLAŞTI

BAŞKANIMIZ, KURBAN BAYRAMI NAMAZINI KEMALİYE CAMİİNDE EDA ETTİ VATANDAŞLARIMIZLA BAYRAMLAŞTI
Başkanımız, Valimiz Sayın Cevdet Atay, Milletvekillerimiz Sayın Musa Küçük, Sayın Celalettin Köse, İl Emniyet Müdürümüz İsmail Karasakal ve İl Jandarma Komutanımız Bilal Sarıdoğan, İl Başkanımız Mete Kaya, İl Genel Meclisi Başkanımız Av. Eşref Balki ve ilimiz protokol üyeleri ile Kurban Bayramı namazını Kemaliye Camiinde eda ederek vatandaşlarımızla bayramlaştı.
Başkanımız, Kurban Bayramı vesilesiyle; Valimiz Sayın Cevdet Atay, İl Emniyet Müdürümüz İsmail Karasakal ve İl Jandarma Komutanımız Bilal Sarıdoğan ile birlikte İl Jandarma Komutanlığını, İtfaiye Müdürlüğümüzü, Köprübaşı Polis Merkezi Amirliğini, Özel Harekat Birimini, İkisu Jandarma Yol Kontrol Noktasını ve 112 Acil Çağrı Merkezini ziyaret ederek görev başındaki personelimizle bayramlaştı.
Başkanımız, Valimiz Sayın Cevdet Atay, Milletvekilimiz Sayın Celalettin Köse, İl Emniyet Müdürümüz İsmail Karasakal ve İl Jandarma Komutanımız Bilal Sarıdoğan ile birlikte eski dönem Adalet ve Milli Savunma Bakanımız Sayın Mahmut Oltan Sungurlu'yu hanesinde ziyaret ederek bayramlaştı. 
Tüm hemşehrilerime sağlıklı, huzurlu ve bereketli bayramlar diliyorum, dedi.