BAŞKANIMIZDAN, FEVZİPAŞA ORTAOKULU’NA ANLAMLI ZİYARET VE MAYIS MECLİS TOPLANTILARIMIZ TAMAMLANDI

BAŞKANIMIZDAN, FEVZİPAŞA ORTAOKULU’NA ANLAMLI ZİYARET VE MAYIS MECLİS TOPLANTILARIMIZ TAMAMLANDI
Başkanımız, Fevzipaşa Ortaokulu idaresinin daveti üzerine okulumuzu ziyaret ederek 7. ve 8. sınıf öğrencilerimizle söyleşi programında bir araya geldi. 
Öğrencilerimizle eğitim hayatı, hedefleri ve gelecek hayalleri üzerine samimi bir sohbet gerçekleştirdik. Nazik davetleri ve misafirperverlikleri için okul yönetimine, öğretmenlerimize ve öğrencilerimize teşekkür ediyorum, dedi.
Başkanımız, Mayıs ayı Belediye Meclis Toplantımızı tamamladık. Alınan kararların şehrimiz adına hayırlı olmasını diliyorum, dedi.