BAŞKANIMIZ, 3 MAYIS TÜRKÇÜLER GÜNÜ MÜNASEBETİYLE “TÜRKÜLERLE TÜRKÇÜLÜK AKŞAMI” PROGRAMINA KATILDI

BAŞKANIMIZ, 3 MAYIS TÜRKÇÜLER GÜNÜ MÜNASEBETİYLE “TÜRKÜLERLE TÜRKÇÜLÜK AKŞAMI” PROGRAMINA KATILDI

Başkanımız, 3 Mayıs Türkçüler Günü münasebetiyle, Türk Eğitim-Sen Gümüşhane Şubesi tarafından Otağ Sosyal Tesislerimizde düzenlenen “Türkülerle Türkçülük Akşamı” programına katılım sağladı.

3 Mayıs ruhunun ebediyen yaşaması adına gerçekleştirilen bu anlamlı programın hazırlanmasında emeği geçen başta Türk Eğitim-Sen Şube Başkanımız Mustafa Şişman olmak üzere herkese teşekkür ediyorum, dedi.