BAŞKANIMIZIN, 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI MESAJI
Gümüşhane Belediye Başkanı Vedat Soner Başer, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
Başkan Başer mesajında, “Milletimizin bağımsızlık ve özgürlük mücadelesinin en önemli simgelerinden biri olan, Türkiye Büyük Millet Meclisinin açılışının yıldönümü ve çocuklarımıza armağan edilen 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını kutlamanın gurur ve mutluluğunu yaşıyoruz. 23 Nisan, yalnızca tarihimizin dönüm noktalarından birini simgelemekle kalmaz; aynı zamanda, Cumhuriyetimizin kurucu değerlerinin, milletimizin iradesinin ve en önemlisi geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın önemini bir kez daha hatırlatır. Gazi Mustafa Kemal Atatürk, çocuklarımıza olan güveni ve sevgisiyle bu bayramı onlara armağan ederek, ülkemizin geleceğini emanet ettiği genç kuşaklara verdiği değeri tüm dünyaya göstermiştir. Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın, çağdaş ve barış içinde bir dünyada büyümeleri için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz. Bu duygu ve düşüncelerle, başta evlatlarımız olmak üzere tüm çocuklarımızın 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını kutluyor, milletimizin birlik ve beraberliğinin daim olmasını diliyorum, dedi.”
