ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ EKİPLERİMİZCE TOPLU TAŞIMA ARAÇLARINDA DENETİMLER GERÇEKLEŞTİRDİ

ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ EKİPLERİMİZCE TOPLU TAŞIMA ARAÇLARINDA DENETİMLER GERÇEKLEŞTİRDİ

Zabıta Müdürlüğü ekiplerimizce kent genelinde faaliyet gösteren toplu taşıma araçlarında fiyat tarifesi ve taksimetreye yönelik denetimler gerçekleştirildi.

Denetimlerde; çalışma belgesi, şoför uygunluk belgesi, taksimetre kullanımı ve fiyat tarifesine uyulup uyulmadığı kontrol edildi. Eksik belgesi bulunan ve kurallara uymayan sürücüler ilgili mevzuatlar hakkında uyarıldı.

Denetimlerimiz sadece belirli günlerle sınırlı kalmayacak; vatandaşlarımızın huzurlu, güvenli ve kaliteli bir ulaşım hizmeti alabilmesi için sahada aktif çalışmalarımız devam edecektir.

GÜMÜŞHANE DEĞER, GÜMÜŞHANE'YE DEĞER...