BAŞKANIMIZ, 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI GÖSTERİLERİNİ İZLEDİ
Başkanımız, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinliklere kapsamında, Gümüşhane Kültür Merkezi’nde çocuklarımızın özenle hazırladığı gösterileri izledi.
Tüm çocuklarımızın bayramını en içten dileklerimle kutluyor, sağlıklı ve mutlu bir gelecek diliyorum, dedi.
