BAŞKANIMIZ, GŞÜ AKADEMİK TEŞVİK ÖDÜLLERİ VE PROFESÖRLÜK BERAT TÖRENİ’NE KATILDI

BAŞKANIMIZ, GŞÜ AKADEMİK TEŞVİK ÖDÜLLERİ VE PROFESÖRLÜK BERAT TÖRENİ’NE KATILDI
Başkanımız, Gümüşhane Üniversitemizin Dr. Mustafa Çalık Kongre ve Kültür Merkezi’nde düzenlediği Akademik Teşvik Ödülleri ve Profesörlük Berat Töreni’ne, Valimiz Sayın Cevdet Atay ve kıymetli misafirler ile birlikte katılım sağladı. Profesörlük beratı almaya hak kazanan ve akademik başarılarından dolayı ödüle layık görülen hocalarımızı tebrik ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum, dedi.
Başkanımız, Gümüşhane Üniversitesi Hemşirelik Bölümü öğrencileriyle, lösemi hastalığına yönelik farkındalığın artırılması amacıyla bir röportaj gerçekleştirdi. Bu anlamlı çalışmada emeği geçen öğrencilerimize teşekkür ediyor, eğitim hayatlarında başarılar diliyorum, dedi.