BAŞKAN VEKİLİMİZ RECEP GÖK 15.TARIM, ORMAN VE İNSAN FOTOĞRAF SERGİSİNİN AÇILIŞINA KATILDI
Valimiz Sayın Cevdet Atay’ın katılımlarıyla gerçekleşen, Tarım ve Orman Bakanlığımız tarafından düzenlenen 15. Uluslararası Tarım, Orman ve İnsan temalı fotoğraf yarışmasında dereceye giren eserlerin yer aldığı fotoğraf sergisinin açılışına; Belediye Başkan Vekilimiz Recep Gök ve Belediye Başkan Yardımcımız Orhan Mazman katılarak, kıymetli misafirlerle birlikte kurdele kesimini gerçekleştirip sergiyi incelediler.
Sergiye ev sahipliği yapan İl Tarım ve Orman Müdürümüz Dr. Ahmet Mesut Kıraç başta olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür ederiz.
