BAŞKANIMIZ, ŞEHRİMİZE HİZMET SUNABİLMEK ADINA VERİMLİ İSTİŞARELERDE BULUNDU
Başkanımız, Antalya’da gerçekleştirilen Milliyetçi Hareket Partisi Belediye Başkanları İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nı tamamlamış bulunuyoruz. Program süresince, belediyecilik anlayışımızı daha ileriye taşımak ve şehrimize daha etkin, kaliteli hizmet sunabilmek adına verimli istişarelerde bulundu.
Ortak akıl ve güçlü teşkilat yapımızla çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürecek; şehrimiz ve kıymetli hemşehrilerimiz için durmaksızın üretmeye ve hizmet etmeye devam edeceğiz, dedi.
