BAŞKANIMIZ, GÜMÜŞHANE TURİZM MASTER PLANI ÇALIŞTAYINA KATILDI
Başkanımız, Valiliğimizin himayelerinde, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğümüzün koordinasyonunda ve Kapadokya Üniversitesi iş birliğiyle ilimizin turizm yol haritasının belirlenmesi amacıyla Ramada Otel’de düzenlenen “Gümüşhane Turizm Master Planı Çalıştayı”na, Valimiz Sayın Cevdet Atay ve kıymetli davetlilerle birlikte katılım sağladı.
Başkanımız, Turizm alanında akademik veriler ışığında gerçekleştirilen bu önemli çalıştayın, ilimizin turizm potansiyelinin geliştirilmesine katkı sağlamasını temenni ediyor; programın hazırlanmasında emeği geçen herkese teşekkür ediyorum, dedi.
