BELEDİYEMİZDEN, ÖNEMLİ DUYURU

BELEDİYEMİZDEN, ÖNEMLİ DUYURU

Çöp konteynerlerinin içine veya çevresine moloz, inşaat atığı ve artıklarının bırakılması kanunen yasaktır.

 Kabahatler Kanunu Madde 41/4 uyarınca;

İnşaat atık ve artıklarını, belirlenen toplama veya depolama alanları dışına atan kişiler hakkında idari para cezası uygulanır.

Kabahatler Kanunu Madde 32 uyarınca;

Kamu düzeni ve genel sağlığın korunması amacıyla verilen emirlere aykırı hareket eden kişiler hakkında ayrıca idari para cezası uygulanır.

Moloz ve inşaat atıkları;

Belediyemizin belirlediği alanlara bırakılmalı, Beyaz Masa (Alo 153) hattı üzerinden Zabıta Müdürlüğü ile iletişime geçilerek uygun şekilde bertaraf edilmelidir.

Çevremizi temiz tutmak hepimizin sorumluluğudur.

Kurallara uymayanlar hakkında yasal işlem uygulanacaktır.