BELEDİYEMİZDEN, ÖNEMLİ DUYURU
Çöp konteynerlerinin içine veya çevresine moloz, inşaat atığı ve artıklarının bırakılması kanunen yasaktır.
Kabahatler Kanunu Madde 41/4 uyarınca;
İnşaat atık ve artıklarını, belirlenen toplama veya depolama alanları dışına atan kişiler hakkında idari para cezası uygulanır.
Kabahatler Kanunu Madde 32 uyarınca;
Kamu düzeni ve genel sağlığın korunması amacıyla verilen emirlere aykırı hareket eden kişiler hakkında ayrıca idari para cezası uygulanır.
Moloz ve inşaat atıkları;
Belediyemizin belirlediği alanlara bırakılmalı, Beyaz Masa (Alo 153) hattı üzerinden Zabıta Müdürlüğü ile iletişime geçilerek uygun şekilde bertaraf edilmelidir.
Çevremizi temiz tutmak hepimizin sorumluluğudur.
Kurallara uymayanlar hakkında yasal işlem uygulanacaktır.
