BAŞKANIMIZ, T.C. İÇİŞLERİ BAKANIMIZ SAYIN MUSTAFA ÇİFTÇİ’YE HAYIRLI OLSUN ZİYARETİNDE BULUNDU
Başkanımız, Valimiz Sayın Cevdet Atay, Milletvekillerimiz Sayın Musa Küçük ve Sayın Celalettin Köse ile birlikte, T.C. İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’ye hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Nazik kabulleri dolayısıyla Sayın Bakanımıza teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum, dedi.
