BAŞKANIMIZ, FİDAN DİKİM ETKİNLİĞİNE KATILDI, NİKAH KIYDI, CENAZE TÖRENİNE KATILDI

BAŞKANIMIZ, FİDAN DİKİM ETKİNLİĞİNE KATILDI, NİKAH KIYDI, CENAZE TÖRENİNE KATILDI

Başkanımız, Dünya Ormancılık Günü ve Orman Haftası kapsamında, Valimiz Sayın Cevdet Atay ve kıymetli protokol üyelerinin katılımlarıyla “Türkiye’nin Gücü: Orman” teması altında Karşıyaka Mahallesi Mezire Bölgesinde düzenlenen fidan dikim etkinliğine katılım sağladı.

Geleceğe nefes olacak her bir fidanın doğamıza, çevremize ve yarınlarımıza katkı sunmasını temenni ediyor; emeği geçen herkese teşekkür ediyorum, dedi.

Başkanımız, Aysun Taşdelen ve Ahmet Dabağ, kardeşlerimizin nikah akdini gerçekleştirdi. Genç çiftimizi kutluyor, kendilerine ömür boyu mutluluklar diliyorum, dedi.

Başkanımız, İlimiz Sungurbeyli Köyü sakinlerinden Hacer Kocagöz’ü ebediyete uğurlardı.

Merhumeye Allah’tan rahmet, kederli ailesi ve yakınlarına başsağlığı dilerim, dedi.