BAŞKANIMIZ, GÜMÜŞHANE ÜNİVERSİTEMİZ TARAFINDAN DÜZENLENEN NEVRUZ BAYRAMI ETKİNLİĞİNE KATILDI
Başkanımız, Gümüşhane Üniversitemiz tarafından düzenlenen Nevruz Bayramı etkinliğine, protokol üyelerimizle birlikte katılım sağladık. Baharın müjdecisi Nevruz’un; birlik, beraberlik ve kardeşliğimizi daha da güçlendirmesini temenni ediyorum. Emeği geçen herkese teşekkür etti.
Bağlarbaşı’nda bulunan kıymetli esnaflarımızı ziyaret etti. Ardından değerli öğrencilerimizle bir araya gelerek samimi bir sohbet gerçekleştirdi. Göstermiş oldukları ilgi ve misafirperverlik için tüm esnaflarımıza ve gençlerimize teşekkür ediyorum, dedi.
