BAŞKANIMIZ, MESLEK ODALARI VE SENDİKALARIMIZA İFTAR PROGRAMI DÜZENLEDİ

BAŞKANIMIZ, MESLEK ODALARI VE SENDİKALARIMIZA İFTAR PROGRAMI DÜZENLEDİ

Başkanımız, Meslek Odaları ve Sendikalarımıza yönelik olarak düzenlediğimiz iftar programında, mübarek Ramazan ayının manevi atmosferi içerisinde aynı sofrayı paylaşmanın memnuniyetini yaşadı.

Toplumsal dayanışma ve birlik ruhunun pekişmesine vesile olan bu anlamlı programa katılım sağlayan ilimiz Meslek Odaları ve Sendikalarına teşekkür etti. Yürüttükleri çalışmaların başarıyla devam etmesini temenni ediyor, birlik ve beraberliğimizin daim olmasını diliyorum, dedi.