BAŞKANIMIZ, GŞÜ REKTÖRLÜĞÜMÜZÜN KADİR GECESİ MÜNASEBETİYLE DÜZENLEDİĞİ İFTAR PROGRAMINA KATILDI
Başkanımız, Gümüşhane Üniversitesi Rektörlüğümüzün Kadir Gecesi münasebetiyle düzenlediği iftar programına kıymetli davetlilerimizle birlikte katılım sağladı.
Bu mübarek gecede Üniversitemizin kıymetli öğrencileriyle aynı iftar sofrayı paylaşmanın huzurunu ve mutluluğunu yaşadı.
Nazik davetleri ve misafirperverlikleri için Gümüşhane Üniversitesi Rektörümüz Prof. Dr. Oktay Yıldız başta olmak üzere iftar programının hazırlanmasında emeği geçen herkese teşekkür ediyorum, dedi.
