BAŞKANIMIZ, FUADİYE VE ATATÜRK CADDELERİMİZDE KIYMETLİ ESNAFLARIMIZI ZİYARET ETTİ

BAŞKANIMIZ, FUADİYE VE ATATÜRK CADDELERİMİZDE KIYMETLİ ESNAFLARIMIZI ZİYARET ETTİ
Başkanımız, Fuadiye ve Atatürk Caddelerimizde faaliyet gösteren kıymetli esnaflarımızı ziyaret ederek kendileriyle bir araya geldi.
İkram edilen çay eşliğinde esnaflarımız ve alışveriş yapan hemşehrilerimizle samimi bir sohbet gerçekleştirerek talep ve beklentilerini dinledik; mübarek Kadir Gecelerini tebrik etti.
Şehrimizin ekonomik ve sosyal hayatına emekleriyle değer katan esnaflarımıza hayırlı ve bereketli kazançlar diliyor, bu müstesna gecenin gönüllerimize huzur, ülkemize ise birlik, beraberlik ve kardeşlik getirmesini temenni ediyorum, dedi.