BAŞKANIMIZ, 12 MART İSTİKLAL MARŞININ KABULÜ VE MEHMET AKİF ERSOY’U ANMA PROGRAMI'NA KATILDI
Başkanımız, Valimiz Sayın Cevdet Atay ve ilimiz protokol üyeleriyle birlikte, İstiklal Marşının kabulünün 105. yıldönümü münasebetiyle Dumlupınar İlköğretim Okulu tarafından Gümüşhane Kültür Merkezi’nde düzenlenen “12 Mart İstiklal Marşının Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy’u Anma Programı'na" katılım sağladı.
Milletimizin bağımsızlık ve vatan sevgisini en güçlü şekilde ifade eden İstiklal Marşımızın kabulünün yıldönümünde, milli şairimiz Mehmet Akif Ersoy’u rahmet ve minnetle anıyorum.
Bu anlamlı programın hazırlanmasında emeği geçen kıymetli öğretmenlerimize ve öğrencilerimize teşekkür ediyorum, dedi.
