BAŞKANIMIZ, GÜMÜŞHANE KARAYOLLARI TARAFINDAN DÜZENLENEN İFTAR PROGRAMINA KATILDI
Başkanımız, Gümüşhane Karayolları tarafından düzenlenen iftar programına katılım sağladı.
Başkanımız, Karayolları Bölge Müdürü Mehmet Aşık’ın da yer aldığı programda Ramazan ayının bereketini ve birlik beraberlik ruhunu paylaşma fırsatı buldu. Nazik davetleri ve misafirperverlikleri için teşekkür ediyor, hayırlı Ramazanlar diliyorum, dedi.
