BAŞKANIMIZ, VALİMİZ SAYIN CEVDET ATAY’I BELEDİYEMİZDE AĞIRLADI

BAŞKANIMIZ, VALİMİZ SAYIN CEVDET ATAY’I BELEDİYEMİZDE AĞIRLADI
Başkanımız, Valimiz Sayın Cevdet Atay’ı belediyemizde ağırlamaktan büyük memnuniyet duydu.
Gerçekleşen nazik ziyaret kapsamında ilimizde yürütülen çalışmalar, devam eden projeler ve planlanan yatırımlar hakkında karşılıklı görüş alışverişinde bulunarak değerlendirmelerde bulunduk. Nazik ziyaretleri ve göstermiş oldukları yakın ilgi dolayısıyla Valimiz Sayın Cevdet Atay’a teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum, dedi.