BAŞKANIMIZ, HEMŞEHRİLERİMİZLE AYNI İFTAR SOFRASINDA BULUŞTU
Başkanımız, OTAĞ Sosyal Tesislerimizde, kıymetli hemşehrilerimizle aynı iftar sofrasında buluşarak Ramazan ayının bereketini ve manevi atmosferini birlikte paylaştı.
İftar soframızın hazırlanmasında emeği geçen tüm personelimize emeklerinden dolayı teşekkür ediyorum, dedi.
