BAŞKANIMIZ, İL BAŞKANLIĞIMIZIN ÖNCÜLÜĞÜNDE, PARTİMİZİN DÜZENLEDİĞİ İFTAR PROGRAMINA KATILDI

BAŞKANIMIZ, İL BAŞKANLIĞIMIZIN ÖNCÜLÜĞÜNDE, PARTİMİZİN DÜZENLEDİĞİ İFTAR PROGRAMINA KATILDI
Başkanımız, İl Başkanlığımızın öncülüğünde, partimizin düzenlediği iftar programında; Milletvekilimiz Sayın Musa Küçük’ün katılımlarıyla dava arkadaşlarımızla bir araya gelmenin mutluluğunu yaşadı.
Bu güzel organizasyon vesilesiyle bizleri ülküdaşlarımızla buluşturan İl Başkanımız Sayın Mete Kaya’ya, Merkez İlçe Başkanımız Sayın Nuh Alparslan Durdu, Ülkü Ocakları İl Başkanımız Sadık Coşkun ve teşkilatımızın kıymetli yönetim kadrolarına ve iftar programımıza katılım sağlayan tüm dava arkadaşlarımıza ayrı ayrı teşekkür ediyorum, dedi.
Birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularının pekiştiği bu mübarek iftar vaktinde aynı sofrayı paylaşmanın huzurunu ve bereketini hep birlikte yaşadı.
Rabbim birliğimizi ve beraberliğimizi daim eylesin.