BAŞKANIMIZ, İFTAR PROGRAMINA KATILDI
Başkanımız, Sayın Valimiz Cevdet Atay ve il protokolümüzün katılımıyla düzenlenen iftar programında, kıymetli ailelerimiz ve evlatlarımızla bir araya geldi. Ramazan ayının birlik, beraberlik ve dayanışma ruhunu hep birlikte paylaşmanın mutluluğunu yaşadı.
