BAŞKANIMIZ, BELEDİYE MECLİS ÜYELERİMİZ VE MAHALLE MUHTARLARIMIZLA İFTAR PROGRAMINDA BİR ARAYA GELDİ

BAŞKANIMIZ, BELEDİYE MECLİS ÜYELERİMİZ VE MAHALLE MUHTARLARIMIZLA İFTAR PROGRAMINDA BİR ARAYA GELDİ

Başkanımız, Belediye Meclis Üyelerimiz ile birlikte, merkez mahalle muhtarlarımızla düzenlediğimiz iftar programında bir araya geldi. Davetimize icabet eden tüm muhtarlarımıza teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum, dedi.