BAŞKANIMIZ, HACIBEY GÜN’Ü ZİYARET EDEREK GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİNİ İLETTİ

 BAŞKANIMIZ, HACIBEY GÜN’Ü ZİYARET EDEREK GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİNİ İLETTİ
Başkanımız, Geçirdiği trafik kazası sonucu Gümüşhane Devlet Hastanesinde tedavi gören Hacıbey Gün’ü ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerimizi iletti.
Kıymetli hemşehrimize acil şifalar diliyor, en kısa sürede sağlığına kavuşmasını temenni ediyorum, dedi.