OTAĞ SOSYAL TESİSLERİMİZDE RAMAZAN BEREKETİ, BAŞKANIMIZ VATANDAŞLARLA İFTAR SOFRASINDA BULUŞTU
Başkanımız, Otağ Sosyal Tesislerimizde düzenlediğimiz iftar programı öncesinde kıymetli misafirlerimizle bir araya gelerek hasbihal etme fırsatı buldu.
Başkanımız, Belediye Başkan Yardımcımız Necati Yılmaz, Kültür ve Sosyal İşler Müdürümüz Baddal Bayar ve Gümsaş Genel Müdürümüz Gürhan Yılmaz ile birlikte iftar soframızda vatandaşlarımızla buluşarak Ramazan ayının bereketini ve manevi huzurunu aynı sofranın etrafında hep birlikte paylaştı.
Başkanımız, İftar programımızın hazırlanmasında emeği geçen tüm personelimize teşekkür ediyorum, dedi.
