BAŞKANIMIZ, İLİMİZDEKİ BASIN MENSUPLARIYLA RAMADA OTEL’DE DÜZENLEDİĞİMİZ İFTAR PROGRAMINDA BULUŞTU

BAŞKANIMIZ, İLİMİZDEKİ BASIN MENSUPLARIYLA RAMADA OTEL’DE DÜZENLEDİĞİMİZ İFTAR PROGRAMINDA BULUŞTU
Başkanımız, İlimizde faaliyet gösteren basın mensuplarımızla Ramada Otel’de düzenlediğimiz iftar programında bir araya geldi. Davetimize icabet eden tüm basın mensuplarımıza teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum, dedi.