Başkanımız, Valimiz Sayın Aydın Baruş’un Erzurum Valiliği görevine atanması münasebetiyle, Valilik binası önünde kendisini yeni görev yerine uğurladı. Görev süresi boyunca ilimizin kalkınmasına sağladığı değerli katkılar, çözüm odaklı yaklaşımı ve devlet sorumluluğunu esas alan yönetim anlayışı ve çalışmaları için Sayın Valimize şükranlarımı sunuyorum. Kamu hizmetindeki ilkeli duruşunun, Erzurum’daki yeni vazifesinde de önemli başarılara vesile olacağına yürekten inanıyor; kendisine üstün muvaffakiyetler diliyorum, dedi.