VALİMİZ SAYIN AYDIN BARUŞ’U MAKAMIMIZDA AĞIRLAMAKTAN BÜYÜK BİR MEMNUNİYET DUYDUK

VALİMİZ SAYIN AYDIN BARUŞ’U MAKAMIMIZDA AĞIRLAMAKTAN BÜYÜK BİR MEMNUNİYET DUYDUK
Cumhurbaşkanımızın tensipleri ve Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Erzurum Valiliği görevine atanan ve bu vesileyle belediyemize veda ziyaretinde bulunan Valimiz Sayın Aydın Baruş’u makamımızda ağırlamaktan büyük bir memnuniyet duyduk.
Başkanımız, Nazik ziyaretleri ve ilimize bugüne kadar yapmış oldukları kıymetli hizmetler dolayısıyla, hemşehrilerim ve şahsım adına Sayın Valimize teşekkürlerimi sunuyor; yeni görev yerinde üstün başarılar diliyorum, dedi.